قوانین و مقررات سایت مدیرباش

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خرید از سایت مدیرباش را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت در سایت و قوانین و مقررات آن است.

بند یک

افراد برای عضویت در سایت مدیرباش باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله پس از تکمیل اطلاعات مربوطه همانند نام و نام‌خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور، یک ایمیل تایید برای ایشان ارسال می‌گردد که پس از تایید آن مراحل ثبت‌نام ایشان نهایی می‌شود.

تبصره یک

کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش نماید، با مراجعه مجدد به بخش عضویت برای دریافت رمز عبور مجدد اقدام نماید.

تبصره دو

کاربر باید آدرس ایمیل خود و سایر اطلاعات درخواستی را به صورت صحیح وارد نماید. درغیراین‌صورت مسئولیت ثبت اطلاعات خلاف‌ واقع برعهده کاربر می‌باشد.

تبصره سه

عضویت در سایت مدیرباش رایگان می‌باشد.

بند دو

فرآیند خرید از سایت مدیرباش به شرح زیر است:

قسمت اول: بازدید از کالاها و خدمات سایت مدیرباش

قسمت دو: پرداخت مبلغ معین کالا یا خدمت مورد نظر به صورت آنلاین از سوی خریدار

قسمت سه: ارسال کالا و یا در دسترس قراردادن کالا برای مشتری از طریق ایمیل یا پُست

تبصره یک

چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام و نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع برای مدیریت سایت مدیرباش  مسجل شود، مدیریت مدیرباش حق دارد سفارش را باطل کند.

بند سه

حق امتیاز و مالکیت کلیه کالاها و خدمات این سایت برای مدیریت سایت مدیرباش محفوظ بوده و کلیه کالاها و خدمات دارای مجوز از وزارت ارشاد و وزارت رفاه می‌باشند و استفاده و یا کپی برداری از بخش و یا کل هریک از محصولات غیرمجاز بوده و پیگیرد قانونی دارد.

بند چهار

این مجموعه اطلاعات زیر را به منظور آگاهی کاربران در اختیار آنها قرار می‌دهد:

الف: مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی کالاها و خدمات

ب: تعیین کلیه هزینه‌های که برای دریافت خدمات و یا خرید کالا برعهده مشتری است.

ج: مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ویژه ارائه شده

بند پنج

اختلال در اینترنت در مراحل ثبت و تایید نهایی خرید موجب از بین رفتن حق کاربر نخواهد شد و در صورت تماس با ما اگر مبلغی به حساب مجموعه واریز شده باشد برای خرید مجدد اعمال می‌شود و یا در صورت عدم تمایل به خرید، مسترد خواهد شد.

بند شش

کاربر نباید در هیچ از قسمت‌های سایت نظراتی را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگران باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. هیچ یک از کاربران نباید در مورد امور مذهبی و یا سیاسی مطالبی را در هریک از قسمت‌های این سایت بیان کنند. چنانچه هریک از کاربران این بند را رعایت نکنند از سایت اخراج می‌شوند و اگر خریدی را انجام داده باشند مدیریت سایت مدیرباش این اختیار را دارد که مبلغ را ضبط نماید و همچنین کاربر(عضو) حق استفاده از سایت را از دست خواهد داد.

بند هفت

خرید کالا از فروشگاه این سایت براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک است و کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران در آن رعایت می‌شود.